سه اشتباه رایج كاربران در فضای مجازی كدامند؟

سه اشتباه رایج كاربران در فضای مجازی كدامند؟

در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه‌ای درباره سه پیش فرض غلط كه كاربران از فضای مجازی دارند (اشتباهات رایج)، باشید.

>2 سال پیش
 رعایت اصول اخلاقی در فضای مجازی را جدی بگیریم!

رعایت اصول اخلاقی در فضای مجازی را جدی بگیریم!

در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه‌ای درباره اخلاق در فضای مجازی باشید.

>2 سال پیش
قدرت تلویزیون در انگاره‌سازی و تغییر سبك زندگی

قدرت تلویزیون در انگاره‌سازی و تغییر سبك زندگی

در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه‌ای درباره قدرت تلویزیون در انگاره‌سازی های ذهنی مخاطب باشید.

>2 سال پیش
مفهوم نشانه‌شناسی در سواد رسانه‌ای چیست؟

مفهوم نشانه‌شناسی در سواد رسانه‌ای چیست؟

در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه‌ای درباره علم نشانه‌شناسی در سواد رسانه‌ای باشید.

>2 سال پیش
14 راهكار برای حفظ حریم شخصی در مقابل رسانه‌ها

14 راهكار برای حفظ حریم شخصی در مقابل رسانه‌ها

در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه‌ای درباره روش‌های حفظ حریم شخصی در مقابل رسانه‌ها باشید.

>2 سال پیش
سه دانستنی ضروری درباره سواد بازی‌های رایانه‌ای

سه دانستنی ضروری درباره سواد بازی‌های رایانه‌ای

در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه‌ای درباره دانستنی های ضروری درباره سواد بازی‌های رایانه‌ای باشید.

>2 سال پیش
مفهوم رژیم مصرف رسانه‌ای چیست؟

مفهوم رژیم مصرف رسانه‌ای چیست؟

شنونده بخش كوتاهی از «رقص رسانه» درباره رژیم مصرف رسانه‌ای باشید.

>2 سال پیش
چه تفاوتی بین مخاطب فعال و مخاطب منفعل وجود دارد؟

چه تفاوتی بین مخاطب فعال و مخاطب منفعل وجود دارد؟

در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه‌ای درباره ویژگی مخاطب فعال و مخاطب منفعل باشید.

>2 سال پیش
تفاوت خبر جعلی با شایعه در چیست؟

تفاوت خبر جعلی با شایعه در چیست؟

در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه‌ای درباره تشخیص اخبار واقعی در فضای مجازی و تفاوت خبر جعلی با شایعه
باشید.

>2 سال پیش
آشنایی با انواع فنون اقناع و نحوه كاربرد آنها

آشنایی با انواع فنون اقناع و نحوه كاربرد آنها

در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه‌ای درباره انواع فنون اقناعی باشید.

>2 سال پیش
چه چیزی می تواند اعتبار یك پیام را مشخص كند؟

چه چیزی می تواند اعتبار یك پیام را مشخص كند؟

در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه‌ای درباره اعتبار پیام و انواع آن باشید.

>2 سال پیش
قانون مكث 30 ثانیه در سواد رسانه‌ای چیست؟

قانون مكث 30 ثانیه در سواد رسانه‌ای چیست؟

در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه‌ای درباره قانون مكث 30 ثانیه باشید.

>2 سال پیش
پیام رسانی رسانه ها برای مخاطبان بر چه اصولی استوار است؟

پیام رسانی رسانه ها برای مخاطبان بر چه اصولی استوار است؟

در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه ای درباره فهم پیام های رسانه ای باشید.

>2 سال پیش
مفهوم ارزش‌های خبری و انواع آن در خبر كدامند؟

مفهوم ارزش‌های خبری و انواع آن در خبر كدامند؟

در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه ای درباره ارزش های هفتگانه خبری باشید.

>3 سال پیش
رسانه‌ها با استفاده از كلیشه زیبایی سعی در گرم نگه داشتن بازار مصرف سرمایه داری دارند

رسانه‌ها با استفاده از كلیشه زیبایی سعی در گرم نگه داشتن بازار مصرف سرمایه داری دارند

در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه ای درباره مفهوم كلیشه بدن باشید.

>3 سال پیش
تعریف انواع سواد از نگاه سازمان جهانی یونسكو

تعریف انواع سواد از نگاه سازمان جهانی یونسكو

در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه ای درباره تعریف سواد رسانه ای از دیدگاه سازمان جهانی یونسكو باشید.

>3 سال پیش
نمادها چگونه به كلیشه‌های ذهنی تبدیل می‌شوند؟

نمادها چگونه به كلیشه‌های ذهنی تبدیل می‌شوند؟

در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه ای درباره استفاده از نمادها باشید.

>3 سال پیش
مفهوم انگاره و انگاره سازی چیست؟

مفهوم انگاره و انگاره سازی چیست؟

در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه ای درباره مفهوم انگاره و انگاره سازی رسانه ها باشید.

>3 سال پیش
لایه های پیدا و پنهان پیام های رسانه ای كدامند؟

لایه های پیدا و پنهان پیام های رسانه ای كدامند؟

در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه ای درباره لایه های پیام ( متن، زیر متن، فرا متن) باشید.

>3 سال پیش
چگونه مهارت اندیشه انتقادی را در خود تقویت كنیم؟

چگونه مهارت اندیشه انتقادی را در خود تقویت كنیم؟

در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه ای درباره تقویت اندیشه انتقادی و چگونگی دستیابی به اهداف بنگاه‌های رسانه ای باشید.

>3 سال پیش
آشنایی با تفكر مسئولیت اجتماعی در تولید محتوای رسانه

آشنایی با تفكر مسئولیت اجتماعی در تولید محتوای رسانه

در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه ای درباره انواع دیدگاه در تولید محتوای رسانه باشید.

>3 سال پیش
 سواد رسانه ای چیست؟

سواد رسانه ای چیست؟

شنونده بخش كوتاهی از برنامه «رقص رسانه» درباره تعریف سواد رسانه ای باشید.
(سواد رسانه ای دركی متكی بر مهارت است)

>3 سال پیش