یوسفی: توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی، تنها راه مهار ترافیك تهران است

یوسفی: توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی، تنها راه مهار ترافیك تهران است

عضو كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با رادیو تهران، ضمن مخالفت با طرح افزایش قیمت بنزین، تأكید كرد كه راهكار اصلی كاهش ترافیك و آلودگی هوای كلان‌شهرها، توسعه حمل‌ونقل عمومی و استفاده از خودروهای برقی است. او گفت گرانی حامل‌های انرژی تنها فشار مضاعفی بر مردم وارد می‌كند، در حالی كه مدیریت هوشمند سوخت و تقویت ناوگان شهری، راه‌حل پایدارتر است.

9 روز پیش
با تبدیل روستا به شهر مخالفیم/ روستاهای تهران باید به كمربندی شهر تبدیل شوند+فایل صوتی

با تبدیل روستا به شهر مخالفیم/ روستاهای تهران باید به كمربندی شهر تبدیل شوند+فایل صوتی

فرماندار تهران با بیان اینكه روستاهای تهران باید به كمربندی شهر تبدیل شوند گفت: تبدیل روستاها به محیط‌های شهری كاملا نفی می‌شود اما توسعه روستاها در دستور كار است.

2 سال پیش
 پرداخت 60 درصدی كرایه تاكسی علاوه بر نرخ مصوب؛ تكذیب شد+فایل صوتی

پرداخت 60 درصدی كرایه تاكسی علاوه بر نرخ مصوب؛ تكذیب شد+فایل صوتی


معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان مدیریت و نظارت بر تاكسیرانی شهر تهران با تكذیب پرداخت 60 درصدی كرایه تاكسی علاوه بر نرخ مصوب گفت: با ایجاد زیرساخت‌های هوشمند حمل و نقل، افزایش 15 درصدی كرایه تاكسی در زمان بارش‌ها امكان‌پذیر است.

2 سال پیش
تا 5 سال آینده؛ 50 درصد جمعیت استان تهران در خارج از پایتخت زندگی خواهند كرد+فایل صوتی

تا 5 سال آینده؛ 50 درصد جمعیت استان تهران در خارج از پایتخت زندگی خواهند كرد+فایل صوتی

رئیس پیشین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با تاكید بر اینكه حاشیه‌نشینی در استان تهران به سرعت در حال توسعه است گفت: این انباشتگی جمعیت؛ پدیده "گسترش تهیدستان شهری، حاشیه‌نشینی و استقرار در فضاهای ناكارآمد" را به دنبال دارد.

2 سال پیش